http://www.jens-dalsgaard.dk/ Lowe Roche fik til opgave og at skaffe flere købere til Porsche. De udtænkte en plan hvordan de skulle få flere potentielle købere i tale, og de ville prøve noget helt nyt.

Den personligt udformet brochure kaldte de “Den er nærmere end du tror”. De parkerede en spritny hvid Porsche 911 ud foran forskellig boliger i Toronto og lod en dygtig fotograf tage et billede af bilen sammen med huset bagved bilen. Det havde læsset en varevogn med billedbehandlingsudstyr og brinter. Billedet blev så sat ind på en brochure og lagt i postkassen hos husejeren.

Det er intet mindre end en genial direct mail kampagne som den lokale Porche forhandler i Toronto har sendt ud. Det er en god ide, som mange iværksættere kan lade sig inspirere af. Kampagnen er nemlig ikke særlig dyr.

At de så lige havde en crew til at filme BTS (behind the scenes) var så også et kløgtigt træk.

Kilde: http://vimeo.com/loweroche Lowe Roche Advertising

FIND & FØLG MIG HER

*** Abonner på min YouTube kanal
http://www.youtube.com/jensdalsgaard

*** Abonner på min blog
http://www.jens-dalsgaard.dk

*** Lad os snakke på Twitter

*** Min Google+ profil
https://plus.google.com/114212394300564663497/

*** Er du min næste LinkedIn connection?
http://dk.linkedin.com/in/dalsgaard