Søgemaskineoptimering, SEO, er en afgørende hjørnesten, når du skal være synlig på internettet! For hvad nytter det at have verdens bedste hjemmeside, hvis ingen ser den – fordi der ikke er tænkt over søgemaskineoptimering.

Ét er nemlig at have en forståelse for, hvorfor det er vigtigt at dyrke sin internet markedsføring – noget andet er at gøre det. For måske er det nemmere sagt end gjort at blive synlig på Google og det resterende internet – og måske er betalt online reklame (som AdWords) spild af penge? …og hvordan måler man i øvrigt bedst effekten af sin online markedsføring, hvordan ved du, om missionen lykkes ift. din google søgemaskineoptimering?

I denne video giver marketing analytiker Lars Grove Mortensen sine bud på netop de spørgsmål, idet han kommer omkring emner som den “gratis” søgemaskineoptimering (SEO), online marketing terminologi, succesfuld brug af AdWords (CPC / PPC / Paid Search) og teori omkring marketing scorecard for online markedsføring.
Brug derfor denne video som en god introduktion til gratis søgemaskineoptimering, din markedsføring med adwords og dit marketing scorecard.

Læs mere om marketing analytiker Lars Grove Mortensen her:
http://www.grove-mortensen.dk/marketing-analytiker.html

Læs mere om film- og tv-produktionsteknikeren Thomas Nielsen her:
http://www.bragefilm.dk/

Tak fordi du så med og god arbejdslyst! 🙂

NOTE: English speaking audience can find a subtitled version of this video here: http://www.youtube.com/watch?v=p8QeoYmoMT0